«Պատմության դասավանդման տեսական և մեթոդաբանական հարցեր»
միջազգային գիտաժողով
ԾՐԱԳԻՐ
11-12 դեկտեմբերի, 2025 թ․
Երևան, Հայաստանի Հանրապետություն
Theoretical and Methodological Issues of
Teaching History
International Conference
PROGRAM
11-12 December, 2025
Yerevan, Republic of Armenia
ԳԻՏԱԺՈՂՈՎԻ ԿԱԶՄԿՈՄԻՏԵ
The Organizing Committee of the Conference
Հովհաննես Հովհաննիսյան, ԵՊՀ ռեկտոր
Hovhannes Hovhannisyan, Rector of the Yerevan State University, YSU
Մխիթար Գաբրիելյան, ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի դեկան
Mkhitar Gabrielyan, Dean of the Faculty of History, YSU
Հայկ Մխոյան, ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի գրասենյակի ղեկավար- դեկանի տեղակալ
Hayk Mkhoyan, Deputy Dean Head of the Office of the Faculty of History, YSU
Հայկ Ավետիսյան, ԵՊՀ հնագիտության և ազգագրության ամբիոնի վարիչ
Hayk Avetisyan, Head of the Chair of Archaeology and Ethnography, YSU
Արման Եղիազարյան, Հայագիտական ուսումնասիրությունները ֆինանսավորող համահայկական հիմնադրամի տնօրեն
Arman Yeghiazaryan, Director of the All Armenian Foundation Financing Armenological Studies
Էդուարդ Զոհրաբյան, ԵՊՀ Հայաստանի հարակից երկրների պատմության ամբիոնի վարիչ
Eduard Zohrabyan, Head of the Chair of the History of Neighboring Countries of Armenia, YSU
Էդիկ Մինասյան, ԵՊՀ հայոց պատմության ամբիոնի վարիչ,
Edik Minasyan, Head of the Chair of Armenian History, YSU
Համլետ Պետրոսյան, ԵՊՀ մշակութաբանության ամբիոնի վարիչ
Hamlet Petrosyan, Head of the Chair of Culturology, YSU
ՕՐ 1
Հինգշաբթի, դեկտեմբերի 11, 2025թ.
ԳԻՏԱԺՈՂՈՎԻ ԲԱՑՈՒՄ
ք․ Երևան, Աբովյան 52
ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ (6-րդ մասնաշենքի դահլիճ),
10:30-11:00 Մասնակիցների գրանցում
11։00-11։15 Ողջույնի խոսք
ԵՊՀ ռեկտոր Հովհաննես Հովհաննիսյան
ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի դեկան Մխիթար Գաբրիելյան
DAY 1
Thursday, December 11, 2025
OPENING CEREMONY
Yerevan, Abovyan 52
YSU Faculty of History (Hall of the 6th Building),
10:30-11:00 Registration of Participants
11:00-11:15 Welcoming Remarks
Hovhannes Hovhannisyan – Rector of the Yerevan State University, YSU
Mkhitar Gabrielyan – Dean of the Faculty of History, YSU
ՆԻՍՏ 1
ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ (6-րդ մասնաշենքի դահլիճ)
11։15-13։00
SESSION 1
YSU Faculty of History,
Hall of the 6th Building
11:15-13:00
Հայոց պատմություն
History of Armenia
Նիստավարներ՝ Էդիկ Մինասյան, Հայկազ Հովհաննիսյան
Session Chairs: Edik Minasyan, Haykaz Hovhannisyan
Հայկազ Հովհաննիսյան (Հայաստան)- ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ, Հայոց պատմության ամբիոն
Գիտական ռեֆերատը պատմության դասընթացում
Haykaz Hovhannisyan (Аrmenia) – YSU, Faculty of History, Chair of Armenian History
The Scientific Term Paper in the History Course
Աշոտ Հայրունի (Հայաստան) – ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ, Հայոց պատմության ամբիոն
Պատմության ավանդած դասերի դասագրքայնացումը և դրա կատարելագործումը որպես մշտական առաջնահերթություն՝ Հայաստանում 1918 թ․ հունվար-մայիս ժամանակահատվածում տեղի ունեցած իրադարձությունների օրինակով
Ashot Hayrooni (Аrmenia) – YSU, Faculty of History, Chair of Armenian History
Textualization and Improvement of Lessons Inherited from History as a Constant Priority: The Case of Events that Took Place in Armenia during the January-May 1918 Period
Աշոտ Փիլիպոսյան (Հայաստան) - ՀՊՄՀ, Հայոց պատմության ամբիոն
ՀՀ բուհերի պատմության ֆակուլտետներում «Վանի թագավորություն (Ուրարտու)» դասընթացի վարման կարևորությունն ու առաջնահերթությունները
Ashot Pհiliposyan (Аrmenia) – ASPU, Chair of Armenian History
The Importance and Priorities of Teaching the Course "Kingdom of Van (Urartu)" in the History Faculties of Universities in the Republic of Armenia
Բալիան Ֆաննի (Ֆրանսիա) - Բարձրագույն հասարակագիտական հետազոտությունների դպրոց (EHESS), Պատմական հետազոտությունների կենտրոն (CRH)
Հայ սփյուռքի պատմության դասավանդումը վաղ ժամանակակից աշխարհում․ հայեցակարգային մարտահրավերներ և պատմագրական լարվածություններ
Balian Fanny (France)- EHESS University, CRH
The Teaching of the History of the Armenian Diaspora in the Early Modern World: Conceptual Challenges and Historiographical Tensions
Էդիկ Մինասյան (Հայաստան)- ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ, Հայոց պատմության ամբիոն
«Հայոց պատմության հիմնահարցեր» առարկայի դասավանդման առանձնահատկությունները ԵՊՀ բնագիտական և հասարակագիտական (հումանիտար) ֆակուլտետներում
Edik Minasyan (Аrmenia) – YSU, Faculty of History, Chair of Armenian History
Peculiarities of Teaching the Subject "Fundamental Issues of Armenian History" in the Natural Sciences and Social Sciences (Humanities) Faculties of YSU
Մհեր Հարությունյան (Հայաստան)- ԳԱԱ պատմության ինստիտուտ
Ռազմական արդի պատմության դասավանդման տեսական և մեթոդաբանական մի քանի հարցերի շուրջ
Mher Harutyunyan (Аrmenia) – Institute of History, NAS of the RA
On Several Theoretical and Methodological Issues of Teaching Modern Military History
Սուսաննա Հարությունյան (Հայաստան) – Երևան քաղաքի պատմության թանգարան
Հայոց պատմության մատուցման ժամանակակից մեթոդի կիրառումը Երևանի պատմության թանգարանում
Susanna Harutyunyan (Аrmenia)- Yerevan History Museum
Application of the Modern Method of Presenting Armenian History in the History Museum of Yerevan
Գևորգ Խուդինյան (Հայաստան) – ԳԱԱ պատմության ինստիտուտ
Հայոց պատմությունն՝ առանց Արարատի․ Այլընտրանքային պատմություն, մշակույթ ու ազգաբանություն դասավանդելու փորձ
Gevorg Khudinyan (Аrmenia) – Institute of History, NAS of the RA
Armenian History Without Ararat: An Attempt to Teach Alternative History, Culture, and Ethnography
Ճաշի ընդմիջում։ 13։00-14։00
Lunch: 13։00-14։00
ՆԻՍՏ 2
ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ (6-րդ մասնաշենքի դահլիճ)
14։00-16։00
SESSION 2
YSU Faculty of History,
Hall of the 6th Building
14։00-16։00
Պատմության դասավանդման մեթոդիկա
Methodology of Teaching History
Նիստավարներ՝ Տիգրան Ղանալանյան, Սուսաննա Սերոբյան
Session Chairs: Tigran Ghanalanyan, Susanna Serobyan
Տիգրան Ղանալանյան (Հայաստան) – ԵՊՀ, պատմության ֆալուլտետ, Հայոց պատմության ամբիոն
ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետում արխիվագիտության շրջանակներում ուսանողական հետազոտական աշխատանքների կազմակերպման փորձը (2019-2025 թթ․)
Tigran Ghanalanyan (Аrmenia) – YSU, Faculty of History, Chair of Armenian History
Experience in Organizing Student Research Work within the Framework of Archival Studies at the History Faculty of YSU (2019-2025)
Սուսաննա Սերոբյան (Հայաստան)- ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ, Հայաստանի հարակից երկրների պատմության ամբիոն
Պատմական հիշողության հիմնախնդիրը ազգային պատմության դասավանդման համատեքստում
Susanna Serobyan (Аrmenia) – YSU, Faculty of History, Chair of History of Armenia's Neighboring Countries
The Problem of Historical Memory in the Context of Teaching National History
Նաիրա Երկանյան (Հայաստան) - Խ․ Աբովյանի անվան Հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Դպրոցականների պատմական մտածողության ձևավորման մեթոդական համակարգի զարգացման ուղիները
Naira Yerkanyan (Аrmenia) – Armenian State Pedagogical University named after Kh. Abovyan
Ways to Develop the Methodological System for the Formation of Historical Thinking in Schoolchildren
Ռոզա Հարությունյան (Հայաստան)- Քասախի Ռ. Գևորգյանի անվան N1 միջն. դպրոց
Նախագծային աշխատանքները որպես պատմության դասավանդման մեթոդաբանական մոտեցում
Roza Harutyunyan (Аrmenia) - Kasakh R. Gevorgyan Secondary School No. 1.
Project-Based Work as a Methodological Approach to History Teaching
Վլադիմիր Պողոսյան (Հայաստան) – ԵՊՀ, Իջևանի մասնաճյուղի Հայոց պատմության և հասարակագիտության ամբիոն
Գեներատիվ արհեստական բանականության կիրառումը Պատմագիտական դասընթացներում («Հայաստանի հարակից երկրների և Ռուսաստանի պատմության» դասընթացի օրինակով)
Vladimir Poghosyan (Armenia) – YSU, Ijevan Branch, Chair of Armenian History and Social Sciences
Application of Generative Artificial Intelligence in Historical Courses (The Case of the Course “History of the Countries Adjacent to Armenia and Russia”)
16։00-16։30 Սուրճի ընդմիջում
16։00-16։30 Coffee brake
ՆԻՍՏ 3
ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ
6-րդ մասնաշենք, ընթերցասրահ (318 լսարան)
14։00-16։00
SESSION 3
YSU Faculty of History,
6th building,
Reading-Hall (auditorium 318)
14։00-16։00
Նիստավարներ՝ Ռուզաննա Ծատուրյան, Միհրան Գալստյան
Session Chairs: Ruzanna Tsaturyan, Mihran Galstyan
Հնագիտություն/ Ազգաբանություն/
Մշակութային մարդաբանություն
Archaeology / Ethnology / Cultural Anthropology
Արտյոմ Անանյան (Հայաստան) - ԵՊՀ, Հնագիտության և ազգագրության ամբիոն
Աշխարհագրական տեղեկատվական համակարգերի (GIS) կիրառումը պատմագիտական առարկաների դասավանդման գործընթացում
Artyom Ananyan (Аrmenia) – YSU, Chair of Archaeology and Ethnography
Application of Geographic Information Systems (GIS) in the Process of Teaching Historical Subjects
Լիաննա Գևորգյան (Հայաստան) – ՀՊՄՀ, Թանգարանագիտության, գրադարանագիտության և մատենագիտության ամբիոն
Թանգարանների ազգագրական ցուցադրությունները որպես կրթական հարթակ
Lianna Gevorgyan (Аrmenia) – ASPU, Chair of Museology, Library Science, and Bibliography
Ethnographic Exhibitions of Museums as an Educational Platform
Մխիթար Գաբրիելյան (Հայաստան) – ԵՊՀ, Հնագիտության և ազգագրության ամբիոն, ՀՀ ԳԱԱ ՀԱԻ
Ռուզաննա Ծատուրյան (Հայաստան) – ԵՊՀ, Հնագիտության և ազգագրության ամբիոն, ՀՀ ԳԱԱ ՀԱԻ
ՅՈւՆԵՍԿՕ-ի ոչ նյութական մշակութային ժառանգության ցանկերի ներուժը՝ որպես տարածաշրջանային խնդիրների հետազոտության ռեսուրս
Mkhitar Gabrielyan (Аrmenia)– YSU, Chair of Archaeology and Ethnography, Institute of Archaeology and Ethnography, NAS of the RA
Ruzanna Tsaturyan (Аrmenia)– YSU, Chair of Archaeology and Ethnography, Institute of Archaeology and Ethnography, NAS of the RA
The Potential of UNESCO’s Intangible Cultural Heritage Lists as a Resource for the Study of Regional Issues
Լուսինե Անգելուշ (Հայաստան) – ԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտ
Միհրան Գալստյան (Հայաստան) – ԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտ
Արցախյան բռնագաղթի պատմական տրամվայի ուսուցման նոր մեթոդաբանություններն ու դրանց միջգիտակարգային կիրառությունները բուհական կրթության համակարգում
Lusine Angelush (Аrmenia) – Institute of Archaeology and Ethnography, NAS of the RA
Mihran Galstyan (Аrmenia) – Institute of Archaeology and Ethnography, NAS of the RA
New Methodologies for Teaching the Historical Trauma of the Forced Displacement from Artsakh, and Their Interdisciplinary Applications in the Higher Education System
Ալվարդ Գրիգորյան (Հայաստան)- ՀՊՄՀ, Հայոց պատմության ամբիոն
Էդիկ Գևորգյան (Հայաստան) – ՀՊՄՀ, Հայոց պատմության ամբիոն
Թանգարանի և դպրոցի համագործակցության դերը դպրոցականների պատմական գիտակցության ձևավորման գործում
Alvard Grigoryan (Аrmenia)-ASPU, Chair of Armenian History
Edik Gevorgyan (Аrmenia) – ASPU, Chair of Armenian History
The Role of Museum and School Cooperation in the Formation of Students' Historical Consciousness
Նասեր Բայազիդի (Ռուսաստան)- Հարավային Ուրալի պետական համալսարան, աստվածաբանության, մշակույթի և արվեստի ամբիոն
Դիալեկտիկական մեթոդի ուսումնասիրությունը էթնոմշակութային ուսումնասիրություններում՝ Իրանական Քուրդիստանի օրինակով
Naser Bayazidi (Russian Federation)- South Ural State University, Chair of Theology, Culture, and Arts
Studying the Dialectical Method in Ethnoculturology through the Example of Iranian Kurdistan
Հասմիկ Հարությունյան (Հայաստան)- ԵՊՀ, Հնագիտության և ազգագրության ամբիոն
«Ազգագրության հիմունքներ» առարկայի դասավանդման մկրտումյանական մեթոդները
Hasmik Harutyunyan (Аrmenia) – YSU, Chair of Archaeology and Ethnography
The Methods of Mktrtumyan within the Teaching of “Basics of Ethnography''
16։00-16։30։ Սուրճի ընդմիջում
16։00-16։30։ Coffee brake
ՆԻՍՏ 4
ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ
6-րդ մասնաշենք, ընթերցասրահ (318 լսարան)
16։30-17։45
SESSION 4
YSU Faculty of History,
6th building,
Reading-Hall (auditorium 318)
16։30-17։45
Նիստավարներ՝ Լիլիթ Մինասյան, Քանաքարա Հայրապետյան
Session Chairs: Lilit Minasyan, Kanakara Hayrapetyan
Համաշխարհային պատմություն
World History
Լիլիթ Մինասյան (Հայաստան) - «Այբ» դպրոց
Երրորդ կարգի հասկացությունները․ պատմության ուսումնառությունը որպես իմաստաստեղծման գործընթաց,
Lilit Minasyan (Аrmenia) – "Ayb" School
Third-Order Concepts: The Study of History as a Process of Meaning-Making
Քրիստինե Բաղդասարյան (Գերմանիա, Հունգարիա)– Բեռլինի Ազատ համալսարան, Բուդապեշտի Պիտեր Պազմանի անվան համալսարան
ՀԵՌԱՎԱՐ։ Միշել Ֆուկոյի պատմաքննադատական մոտեցումը պատմություն դասավանդելիս՝ իշխանություն, դիսկուրս և գիտելիք Հարավային Կովկասում
Kristine Baghdasaryan (Germany, Hungary) - Freie Universität Berlin, Pázmány Péter Catholic University, Budapest
ONLINE. The Critical Historiographical Approach of Michel Foucault in Teaching History – Power, Discourse, and Knowledge in the South Caucasus
Ակինոլա Շալոմ Բլեսինգ (Նիգերիա) – Տարաբա պետական համալսարան
Նիգերիայի արվեստը և գլոբալ համատեքստը. Պատմագրության, տեսության և բնիկների գեղագիտության վերաիմաստավորումը փոփոխվող աշխարհում
Akinola Shallom Blessing (Nigeria) - Taraba State University, Jalingo, Taraba State
Nigerian Art and the Global Context: Reimagining Historiography, Theory, and Indigenous Aesthetics in a Changing World
Քանաքարա Հայրապետյան (Հայաստան)- Գավառի պետական համալսարանի որակի ապահովման բաժին
Ստեղծարար մտածողությունը՝ պատմական մտածողության նախապայման
Kanakara Hayrapetyan (Аrmenia)- Quality Assurance Department of Gavar State University
Creative Thinking: A Prerequisite for Historical Thinking
Քրիստինե Մելքոնյան (Հայաստան) - ՀՀ ԳԱԱ արևելագիտության ինստիտուտ
Քննադատական մտածողության ձևավորման ուղիները Թուրքիայի պատմության դասավանդման համատեքստում
Kristinе Melkonyan- Institute of Oriental Studies, NAS of the RA
Ways to Form Critical Thinking in the Context of Teaching the History of Turkey
Ռուֆայի Ադեբայո Քուադրիլ (Նիգերիա)– Թարաբայի պետական համալսարան
Արվեստի պատմության դասավանդումը Արևմտյան Աֆրիկայի բնիկ գիտելիքի համակարգերի միջոցով
Rufai Adebayo Quadril (Nigeria) -Taraba State University Teaching Art History through West African Indigenous Knowledge Systems
ՕՐ 2
Ուրբաթ, դեկտեմբերի 12, 2025թ.
Day 2
Friday, December 12, 2025
ՆԻՍՏ 1
ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ (6-րդ մասնաշենքի դահլիճ)
10։00-12։00
SESSION 1
YSU Faculty of History,
Hall of the 6th Building
10։00-12։00
Նիստավարներ՝ Մհեր Հովհաննիսյան, Մարիամ Եղյան
Session Chairs: Mher Hovhannisyan, Mariam Yeghyan
Պատմության դասավանդման մեթոդիկա
Methodology of Teaching History
Անի Ֆչնկջյան (Հայաստան) - ՀՀ ԳԱԱ պատմության ինստիտուտ
Սուրիոյ կրթական համակարգը և Հայոց պատմության դասավանդման հիմնահարցերը
Ani Fjnkchyan (Аrmenia) – Institute of History, NAS of the RA
The Syrian Educational System and the Issues of Teaching Armenian History (1940–2000)
Մհեր Հովհաննիսյան (Հայաստան)- ԵՊՀ, պատմության ֆալուլտետ, Հայոց պատմության ամբիոն
Հայոց պատմության դասավանդման խնդիրները Սփյուռքի ամենօրյա և մեկօրյա դպրոցներում
Mher Hovhannisyan (Аrmenia) – YSU, Faculty of History, Chair of Armenian History
Problems of Teaching Armenian History in the Daily and One-Day Schools of the Diaspora
Պապիկյան Քրիստինե (Հայաստան) - ԳԱԱ հնագիտության և ազգագրության ինստիտուտ
Բազմատեսանկյուն մոտեցման սկզբունքի կիրառումը պատմության դասավանդման գործընթացում
Kristine Papikyan (Аrmenia) - Institute of Archaeology and Ethnography of the NAS of the RA
Application of the Principle of the Multi-Perspective Approach in the Process of History Teaching
Մարիամ Եղյան (Հայաստան) - ՀՊՄՀ, Հայոց պատմության ամբիոն
Արփինե Աբելյան (Հայաստան) - ԵՊՀ Հայաստանի հարակից երկրների պատմության ամբիոն
Պատմական կրթության թվային փոխակերպումը․ արհեստական բանականության դերն ու հնարավորությունները
Mariam Yeghyan (Armenia) ASPU, Chair of Armenian History
Arpine Abelyan (Armenia) – YSU, Faculty of History, Chair of History of Neighboring Countries of Armenia
Digital Transformation of Historical Education: The Role and Opportunities of Artificial Intelligence
Աբդուլ Ռաշիդ Էսթեր Այնա (Նիգերիա)– Թարաբայի պետական համալսարան
Պատմության ուսուցման տեսական և մեթոդական հարցեր Նիգերիայի Թարաբա նահանգում
Abdul Rasheed Esther Aina (Nigeria) -Taraba State University
Theoretical and Methodological Issues of Teaching History in Nigeria Taraba State
Լիլիթ Մարտիրոսյան (Հայաստան) – ԵՊՀ Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ
Հայոց ցեղասպանության դասավանդման տեսական և մեթոդաբանական հիմնախնդիրները Հայաստանում
Lilit Martirosyan (Аrmenia) – YSU Institute of Armenian Studies
Theoretical and Methodological Issues of Teaching the Armenian Genocide in Armenia
Օլյա Թոսունյան (Հայաստան)- Մրգավետի միջնակարգ դպրոց
Արհեստական բանականության դերը պատմության դասավանդման մեջ
Olya Tosunyan (Armenia)- Mrgavet Secondary School
The role of Artificial Intelligence in the Teaching of History
Ճաշի ընդմիջում։ 12։00-13։00
Lunch: 12։00-13։00
ՆԻՍՏ 2
ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ
6-րդ մասնաշենք, (6-րդ մասնաշենքի դահլիճ)
13։00-15։00
SESSION 2
YSU Faculty of History,
Hall of the 6th Building
13։00-15։00
Նիստավարներ՝ Էդուարդ Զոհրաբյան, Արշալույս Տետեյան
Session Chairs: Eduard Zohrabyan, Arshaluys Teteyan
Տարածաշրջանի երկրների պատմություն
History of the Countries of the Region
Էդուարդ Զոհրաբան (Հայաստան) - ԵՊՀ Հայաստանի հարակից երկրների պատմության ամբիոն
Կովկասագիտական հետազոտությունների տեսամեթոդական մի քանի հարցերի շուրջ
Eduard Zohrabyan (Аrmenia) – YSU, Faculty of History, Chair of History of Neighboring Countries of Armenia
On Some Theoretical and Methodological Issues of Caucasian Studies Research
Շավարշ Ազատյան (Հայաստան)- ՀՀ ԳԱԱ պատմության ինստիտուտ
Վրաց սրբախոսական գրականությունը և նրա դասավանդումը «Վրաստանի պատմության աղբյուրագիտություն և պատմագրություն» առարկայի շրջանականերում
Shavarsh Azatyan (Armenia) - Institute of History, NAS of the RA
Georgian Hagiographic Literature and Its Teaching within the Framework of the Course “Source Studies and Historiography of Georgian History”
Նինա Գորունովա (Ռուսաստան) – Դաղստանի պետական համալսարանի Ռուսաստանի պատմության ամբիոն
Առցանց դասընթացների կիրառումը Կովկասյան տարածաշրջանի պատմության դասավանդման մեջ
Nina Gorunova (Russian Federation)- Department of Russian History, Dagestan State University
The Use of Online Educational Courses in Teaching the History of the Countries of the Caucasus Region
Արշալույս Տետեյան (Հայաստան) – ԵՊՀ Հայաստանի հարակից երկրների պատմության ամբիոն
Հայ երգիծական մամուլն ու երգիծանկարը որպես Հարավային Կովկասի պատմության դասավանդման գործիք («Խաթաբալա» ամսագրի օրինակով)
Arshaluys Teteyan (Аrmenia) -YSU, Faculty of History, Chair of History of Neighboring Countries of Armenia
Armenian Satirical Press and Caricature as a Tool for Teaching the History of the South Caucasus (The Case of the Journal “Khatabala”)
Անժելա Բաբայան (Պյատիգորսկ, ՌԴ) – Պյատիգորսկի պետական համալսարանի Կրեատիվ-ինովացիոն կառավարման և իրավունքի ամբիոն
«Մանկավարժության պատմություն» առարկան ապագա ուսուցիչների պատրաստման գործում (Պյատիգորսկի պետական համալսարանի փորձից)
Babayan Anzhela (Pyatigorsk, Russian Federation) – Chair of Creative and Innovative Management and Law of Pyatigorsk State University
The Subject “History of Pedagogy” in the Training of Future Teachers (Based on the Experience of Pyatigorsk State University)
Հայկ Մխոյան (Հայաստան) – ԵՊՀ Հայաստանի հարակից երկրների պատմության ամբիոն
Կրթական նոր տրամաբանության ներդրումը ԵՊՀ Կովկասագիտություն բակալավրիատի ծրագրում. 15-ամյա փորձի վերլուծություն և հեռանկարներ
Hayk Mkhoyan (Аrmenia) -YSU, Faculty of History, Chair of History of Neighboring Countries of Armenia
Introduction of a New Educational Logic in the YSU Bachelor’s Program in Caucasian Studies: Analysis of 15 Years of Experience and Future Prospects
15։00-15։30 Սուրճի ընդմիջում
15։00-15։30 Coffee brake
ՆԻՍՏ 3
ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ 6-րդ մասնաշենք, (318 լսարան) 13։00-15։00
SESSION 3
YSU Faculty of History,
6th building,
(auditorium 318)
13։00-15։00
Նիստավարներ՝ Համլետ Պետրոսյան, Հայկուհի Մուրադյան
Session Chairs: Hamlet Petrosyan, Haykuhi Muradyan
Մշակութաբանություն/ Culturology
Համլետ Պետրոսյան (Հայաստան) – ԵՊՀ Մշակութաբանության ամբիոն
Ուսուցման նորարարական մի մեթոդի մասին. Անանիա Շիրակացու «Խրախճանականքը» և հունական սիմպոզիումը, ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ, մշակութաբանության ամբիոն
Hamlet Petrosyan (Armenia) – YSU, Faculty of History, Chair of Culturology
On an Innovative Teaching Method: Anania Shirakatsi's “Khraghtchanank” and the Greek Symposium
Պիուս Միխայել Ուսորո (Նիգերիա) – Տարաբա պետական համալսարանի մշակութային և պատմական ուսումնասիրությունների ամբիոն, Ջալինգո
Նիգերիայի բարձրագույն կրթության, մշակութային ուսումնասիրությունների և պատմության դասավանդման համատեքստային ուսուցման տեսական և մեթոդական ուղիներ
Dr. Pius Micheal Usoro (Nigeria) – Taraba State University, Department of Cultural and Historical Studies, Jalingo
Theoretical and Methodological Pathways for Contextual Learning in Nigerian Higher Education, Cultural Studies and the Teaching of History
Սանդրա Լաթարիա (Վրաստան) – Թբիլիսիի Միջազգային Համալսարանի (IUT) Միջազգային Հարաբերությունների բաժին
Միջմշակութային տեսանկյունների ինտեգրումը պատմության դասավանդման մեջ. դասեր վրաց-չինական կրթական համագործակցությունից
Sandra Lataria (Georgia) – International Relations Unit at International University of Tbilisi
“Integrating Intercultural Perspectives in Teaching History: Lessons from Georgian–Chinese Educational Cooperation”
Անաստասիա Շվեց (Ռյազան, ՌԴ)- Ս. Եսենինի անվան Ռյազանի պետական համալսարան
ՀԵՌԱՎԱՐ։ Աշխարհիկ և հոգևոր` Աստվածաշնչյան և եկեղեցական պատմություն դասավանդելու առանձնահատկությունները աստվածաբանության ուսանողներին
ONLINE. Anastasia Shvets (Russian Federation) – Ryazan State University named after S. Yesenin
“Secular and Spiritual: Specifics of Teaching Biblical and Church History to Theology Students”
Հայկուհի Մուրադյան (Հայաստան) – ԵՊՀ Մշակութաբանության ամբիոն
Մշակույթի դասավանդման խնդիրները «Հայոց պատմություն» առարկայի շրջանակներում, ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետ, մշակութաբանության ամբիոն
Haykuhi Muradyan (Armenia)- YSU, Faculty of History, Chair of Culturology
Problems of Teaching Culture within the Framework of the Subject “Armenian History”
Սուրճի ընդմիջում: 15։00-15։30
Coffee brake: 15։00-15։30
ԳԻՏԱԺՈՂՈՎԻ ԱՄՓՈՓՈՒՄ
CONFERENCE SUMMARY
ԵՊՀ, 6-րդ մասնաշենք, դահլիճ
15.30-16.00
YSU, Hall of the 6th Building
15։35-16։00
Զեկուցումների տևողությունը մինչև 12 րոպե
Քննարկում յուրաքանչյուր նիստի վերջում՝ մինչև 20 րոպե
The duration of presentations is up to 12 minutes.
Discussion at the end of each session is up to 20 minutes.